09 August 2011

Zara pergi klinik

pagi tadi zara kene cucuk hehehe dari rumah lagi mood dah baik...dalam kereta pun baik sampai klinik pun baik cume merengek jer ms dah ngantuk kalo tak meraung2 huhu pandai pulak die yer hehe masa masuk bilik dokter zara tido pastu dokter soh kejutkan die..masa baru bukak seluar dah nanges belum cucuk lagi hehe tapi jap jer pas cucuk senyap la...bagusnyerrrr masa balik klinik pun tido jer dalam kete sampai kat rmh bbystr baru dgr sore hehe kene tinggal ngan ummi...

zara good girl kannnn jgn nakal2 yer sayang...ummi n abah love u!

p/s: ramai kate zara macam bby boy...xpe pasni ummi pakaikan gaun kat zara hehe

5 kanak-kanak berdangdut:

haLyZaQiut said...

hehhe....kecik lagi ziha...org slalu mmg x dpt beza...zara baiknya...ni aunty syg lebih ni..pasni pakai cekak reben aunty bg tu k... :D

hEarTLeSs said...

hehehe kalo tny gak laki ke pompuan mmg kene solat hajat nih haha

haLyZaQiut said...

hahahhaha.....sabo jele....xde la sampai cmtuu....

Cik FaRiZaM said...

ololololo...kesian nyer zara ...kene enjet ke ...eh mcm jet jet semut lak....nnti ziha pakai kan la gaun ...mesti cun melecun...

hEarTLeSs said...

hehe gaun save for raye...ni pun tgh gila lagi nk beli haha skg pakai baju yg ada puas2 t dah xmuat br pkai bj baru haha [sebenarnya bnyk beli terbesar haha]