10 January 2011

rasa macam nak lompat bintang

boleh tak kalo nak buat pape tu bagitau dulu? kalau takde effect takpe gak tapi ini sudah lebih!! dari loading 15minit bertukar hampir 2jam...nak marah, bos pulak...

tenet slow macam tuuuuuuttttttt...nak maki pun tak guna...

macam mana boleh lupa tarikh akhir nak hantar borang PTPTN 10/02/2011??? nak tegur diri sendiri pun tak guna...dahla kene sign mak ayah...nampaknya hujung minggu depan balik lah aku ke kampung halaman...




SBYC :: mak ngan ayah ade nak datang sini lagi tak? jom kite soping-soping nak tak??? sambil sign surat borang ni. [agak-agak mak aku bace tak blog ni?]

2 kanak-kanak berdangdut:

l@dylily said...

birg ptptn untuk ape weh? riso lak aku.. huhu~

hEarTLeSs said...

errr yang ujrah tu la...kan kene hantar balik dlm masa 90 hari dari tarikh surat tawaran...