16 December 2010

sayemahuhidupgembira

kenapa ek kadang2 bile duduk sorang2 or tengah buat keje pun aku tetibe teringat perkara lepas yang menyakitkan hati. tetiba jek padahal takde kaitan pun dengan apa yang aku tengah buat masa aku teringatkan bende tu.

tolong lah. saya cuma mahu hidup gembira.

oh tak sabar menunggu perkhabaran gembira dari tanah jajahan pantai timur

3 kanak-kanak berdangdut:

haLyZaQiut said...

emm jgn la cmtu ziha...nk hidup gembira, kena selalu ingat bnde2 yg mnggembirakan....hehhee...

*mnunggu perkabaran peda kah...?

hEarTLeSs said...

yer haruslah ingat perkara yg menggembirakan hehe

a'ah ler..mlm td msg peda die pn tgh menunggu...due date 12hb aritu

haLyZaQiut said...

oo due dia 12/12 ke...hehe...jap lagi la kot ni...