10 August 2010

bile dah kawen ni.....

bile dah kawen ni haruslah dipantau selalu aktiviti sang isteri memandangkan tinggal berjauhan dengan sang suami, hanya talipon aje lah medium yang digunakan untuk dipantau

tapi tak lupa juga untuk dipantau pergerakan baby mukabuku

semalam sang suami berkata 'dah lame la tak pantau blog u'

ok blog juga dipantau rupanya

haha aku seronok sebab ade orang ambil berat (bace: kuat jeles) kih3

sang isteri dah tak sentap lagi sebab esok dah nak puasa dan sang suami akan berada di sisi selama 6 hari untuk berpuasa, bersahur, berbuka berjimak bersama

sang isteri juga gembira kerana tiket bas untuk ke mari juga telah dibeli (ceh baru beli tiket belum naik bas)

dtsl : cik KT kate 'KS ni kalo tak 18sx tak sah'
dtsl2: ala ape de hal kene la berlagak (apa kaitan?)
dtsl3: hari ini hari selasa esok hari rabu lusa hari khamis tulat hari jumaat
dtsl4: sebenarnya nak cakap hampir terlupa bagaimana wajah sang suami tapi dalam kereta tadi masa odw balik rumah baru terbayang wajah sang suami di fikiran
dtsl5: tetibe teringat wajah sang ayah yang berkata 'mata kau dah macam musang ke bawak kereta malam2 tak bukak lampu?'
dtsl6: eh banyak pulak nota-kaki-berbulu baik buat 1 entri baru eh tak pun 2 ah apa-apa jelah

5 kanak-kanak berdangdut:

K.A.T.H.Y said...

ade jugak nama che' terpalit kat situ..
selamat berpuasa utk kamu & hubby =)

hEarTLeSs said...

huhuhu selamat berpuasa juga cik KT! hehe

haLyZaQiut said...

boleh tak nk tnya 'dtsl' tu apa...??
ziha bawak kete x bukk lampu..?? hehehe...mmg mata musang nie...

hEarTLeSs said...

dtsl - Dah Tak Sentap Lagi

haha tu mase mule2 test drive ngan bapak kte baru dapat lesen la katakan hahaha

haLyZaQiut said...

hahaha.....lawak tol la ziha ni....biasala tu, kalau kawasan terang, slalu x perasan x bukak lampu lg...heheh...