07 March 2010

ade org pernah tny...

ade org pernah tny aku soklan cmni:

Org: Eh dah pindah KJ eh...dok kt mane skg?
Aku: Rmh ***
Org: Owh yeke...save la sket ek dok rmh makcik
Aku: (motif????)

ape yg dimaksudkan save kalo dok ngn makcik? aku byr monthly ok!!!

ade org pernah tny aku soklan cmni:

Org: Nnt pas kawen cmne?
Aku: Errr cmni la...sorg center sorg utara...
Org: Owh...soh la die pindah kl...apply *****
Aku: Die state la ssh pindah...xknla nk tkr keje

hurmmm soklan ni la plg bnyk aku dpt...igt sng ker? okla time kasih atas cadangan yg berupa paksaan...ko kalo keje dah sdp ko nk tkr keje len ke?


ade org pernah tny aku soklan cmni:

Org 1: Eh bile u nk cuti ek?
Aku: (menyebut sekian tarikh)
Org2: Owhhhh nk cutiiiiiii patutla macam xberminat jerrrr

terer la ko leh tau aku berminat ke x...aku xmcm ko la celaka!! sukehati ko jer nk mengata aku kalo aku xberminat baek aku balik tido la sundelll aku xde dlm bilik ni...keje tetap keje so kene la komited dlm ape keadaan sekalipun...ko ni suke sgt underestimate org kalo ko dah ckop bgs, ko xpyh panggil aku keje ko buat la sensorg k!

ade org pernah tny aku soklan cmni:

Org: Ai dah kawen ni dok mn skg
Aku: Masih lg kt rmh makcik
Org: Owhhhh patutla nmpk dtg ngn *** (sambil buat muke)
Aku: (motif???)

apela mslh ko aku bkn dok umah makcik ko la...die makcik aku...hmmm die yg tahan2 aku dr pindah rmh..ko igt aku xsegan ke menumpang rmh org??? kalo ikotkan aku thn lpas g dah pindah...pls la ko jg spender ko dulu br spender org laen ko jg...ini spender sndiri pon bibik yg bsh ade hati nk jg spender aku lak

--------------------------------------------------------------------------------------

ok sbnrnyer aku keletihan setelah mengemas rmh sewa yg bakal aku duduk mggu dpn pas knduri kt kedah...wpun cume bersihkan habuk n mop lantai shj itu pon dah ckop pnt...mungkin sbb tgn kiri aku sakit smlm, mungkin juga disebabkan aku cume ambil secawan kopi o n 2 kpg samosa utk sarapan, mungkin juga disebabkan mlm td aku xmkn pape, mungkin juga disebabkan sudah penat dr semalam yg menemankan cik amy n tunangnye mencari rmh sewa area rmh aku n mungkin juga disebabkan aku period pg td...

yer aku period setelah baru habis seminggu period bln lps...knp jd cmni ek? patutla kencing berdarah...bln 2 lewat smgu..bln 3 lak cepat yg amat...psl kncing berdarah tu ade la tny dr smlm...dr kate mungkin disebabkan jangkitan kuman n aktiviti bersama suami...ufff sempat bersama suami seminggu shj ok....minggu ke 2 aku peod n telah pun tinggal berjauhan...

oh rindunyer pd Incik Z...

sekian...

7 kanak-kanak berdangdut:

l@dylily said...

apsal aku cam segan jek baca post ko laki nih?.. hahah~

komen aku untuk soklan 1st n 2nd:
diorg concern/ just nk bg idea bernas jek.. bagi ak laaa~

soklan yang lain aku mls nk pikir..biarlah.. yg pasti aku basuh spender ak sendiri.. hahah
(^__^)

l@dylily said...

eh silap taip daa..
patut nyer camni..

"apsal aku cam segan je nak baca post ko KALI nih?..."

harap maklum..

hEarTLeSs said...

haha 2la aku pon konpius

haLyZaQiut said...

biasala ziha...mulut org...ada je yg nk ditnya...(termasuk kita)..
nth2 awk marah kot kita tnya gak harituu...oopppsss...hhu...

hEarTLeSs said...

eh x la liza...kalo sekadar bertanya kte xkesah pown...tp ade sstgh org tu tny tp mcm memaksa siap kutuk husben kte lg...hangen la cm2...yer kte tau husben kte tu org kampung kalo ikotkan kte lg best dok kg dr dok cni bnyk 'lalat'

amy said...

penat ker ziha temankan kitorg???..xpe2 nati kitorg blanja air suam ekekekekekeke..sabar ziha..diorg tu sbnar yer dengki ngn ko..iyerlah,xde makcik yg baek cm mkcik ko :D persetankan jek soalan2 mereka,janji ko hidup happy n x nyusahkan org :)

hEarTLeSs said...

amy - xdela pnt pun tp sbb esoknyer pun berpenat so brtmbah2 ler skt bdnnyer