28 October 2011

Cik Zara 2

pagi tadi pukul 530 aku terjaga nampak cik zara tengah nyanyi sambil meniarap tengok aku tido...kedudukan die masa tu dah kat tepi pintu bilik...

oh aku tido atas toto jer...pastu aku angkat cik zara letak atas tilam die bagi susu n puting dengan harapan die akan tido semula sebab masa berbaki setengah jam utk aku tido hehe 

ps2 die xnk tido aku biarkan jela sebab tak merengek entah macam mana aku terlelap dah terjaga semula tgk2 die tengah menjalar ke arah pintu bilik yang renggang...

mungkin sebab cahaya dari bilik air dah attract die untuk keluar...aku tengok jer die g kat pintu dan usaha nk bukak pintu...

memule die dah berjaya besarkan bukaan pintu tapi tangan kanan die menghalang...bile die nk angkat tangan kanan kepala die pulak terhantuk kat pintu...

nasib bukan kat bucu ps2 tergolek kepala terhantuk atas lantai merengek jer aku bgn usap kepala die trus sambung bukak pintu tapi tek berjaya sebab asek terhantuk ngn pintu jer aku angkat la die hehe 

itu saja

2 kanak-kanak berdangdut:

l@dylily said...

bagus cik zara.. usaha lagi ..

hEarTLeSs said...

hahaha hari ni entah apa pulak akalnyer