26 April 2010

kriteria seorang housemate

1. perempuan islam

2. tutup aurat di dlm dan di luar rmh

3. pembersih

4. rajin mengemas, memasak & mandi

5. sedia utk tidak ada di rumah pada hari sabtu & ahad bile laki aku ade

kalo anda mempunyai ciri-ciri di atas, maka andalah housemate yg kami carik

ceh mcm btol jer aku nk carik hosmet

7 kanak-kanak berdangdut:

SuryaRahman said...

Sengal. Syarat tak boleh blah.

Rajin memasak tu apa kaitan ngan ko. Boleh pau semangkuk dua ke. HAHAHAHA.

Sewa weekdays je lah ni.
Bayar kira hari boleh?

hEarTLeSs said...

haha tepat sekali...1ari xmahal dlm 20rgt pon ok ar haha

haLyZaQiut said...

ziha wat homestay jela...hahahhaa...

hEarTLeSs said...

uish kalo homestay 50rgt la 1mlm hahaha

haLyZaQiut said...

hehhee....ok la tuu...murah lagi tuu...=D

hEarTLeSs said...

mmg murah...

tapiiiiiii

xde katil, xde ekon, xde kipas, xde tv, xde bantal, xde tilam

hahahahaaa

FaRA a.k.a NaNa said...

lol...xthn ak bace syarat2nye..keh3...