02 February 2012

Zara Nabilah dah 8 bulan

kejap je rase tetibe dah 8bulan...makin nakal biase la budak2...gigi belum tumbuh lagi tapi berdiri nak lepas tangan...harap2 cepat jalan huhu dah 2 bulan makan solid food...benda yang die dah makan adalah bubur nasi, ayam, ikan, carrot, brokoli, labu, epal, jagung, ikan bilis, avocado, biskut tiger coklat, biskut tiger susu, biskut rusk, nestum (tak suke tapi lapar makan jgk sbb ummi die malas masak bubur), aiskrim, limau mandarin, apam beras, koko krunch, nestum oat, kurma, zucchini, bayam (allergic) dan rasanya macam banyak lagi yang Cik Zara dah makan huhu

7 kanak-kanak berdangdut:

Saya Disini said...

dh besar

Cik FaRiZaM said...

zara alergic ngn bayam? eh lama tak masak sup sayur bayam . dap nyer eh

hEarTLeSs said...

SD - 2la dah besar..tinggi hehe
CF - a'ah maybe sbb bnyk kot...br 1st day bagi habis melecet kulit punggung bile berak

haLyZaQiut said...

Zara makan coco crunch...?? perghhh, x menahan....aunty lyza nk sikit lah cmtuu... :D
zara tinggi ea...ikut ummi letteeeww.....

hEarTLeSs said...

haLyZaQiut - aunty nak eh nak amekla (dah lembik) hahaha ok la tinggi mcm ummi jgn ikot abah dahla kui3

haLyZaQiut said...

Hhahhaa...sabo jele...setakat ni zara paling excited makan apa ziha...?? limau mandarin ke...??hahhahaa

hEarTLeSs said...

hehe limau tu dah xnk sgt fobia kot terkena yg masam kih3 die ske makan ikan...semalam buat brokoli ngn ikan igtkan xnk mkn sbb dah lm xbg brokoli tp bbstr kate ok je die mkn hehe ape org makan sume die nk makan